top of page

Як відбувається організація змагань

Цей пост планувався ще на початку року, але все не вистачало ресурсу гарно зробити. Але така непомітна праця не повинна бути забута. З хвилюванням і вдячністю хочемо поділитися з Вами тим, як виглядає процес організації змагань

Відкриємо зараз завісу таємниці і проллємо світло на всіх людей та процеси, що залишаються в тіні, але при цьому займають найбільшу частину ресурсів)

Початок шляху розпочинається в листопаді-грудні попереднього року. Це період, коли подається план в міністерство молоді та спорту, а також відбувається узгодження з профільними комітетами. Тоді одразу починається пошук локації та домовленості с залам

Два місяці до змагань — це час готовності до старту, що включає в себе обговорення делалей з локаціями, підготовку регламенту та списку суддів, а також пошук фінансування та подачу відповідних документів до міністерства.

Два тижні до змагань — це період реєстрації учасників, який включає в себе підготовку документів та карток для змагань, а також взаємодію з залами, рутсетерами та суддями. І там не все так просто, адже рутсетери накручують траси в залежності від рівня учасників та кількості - тому там продумується зазвичай декілька варіантів.

1-2 дні до змагань — це період Мандатної комісії та підготовки трас. В цей час проводиться збирання суддів, тренерів та представників команд, а також обговорюються регламент та стартові списки.Зали починають підготовку трас, і тому часто закривають деякі зони для відвідувачів, чи весь зал.

День змагань — це час великої відповідальності та численних викликів. Включає в себе підготовку суддів до роботи в бригадах, запуск раундів та обробку результатів. Якщо змагання відкриті, і у форматі фестивалю - то результати вносяться в застосунок самими учасниками, а судді контролюють коректність внесення

Після змагання — етап нагородження та завершення, що включає в себе підписання грамот та розкладання медалей, а також розміщення протоколів на сайті та їх передачу у міністерство. Зазвичай, відбувається ще присвоєння розрядів, за виконання нормативів - тому +ще документи)

Технічні деталі весняного Кубку України з боулдерингу:

- Мінімум 200 гігів фото та відеоматеріалів, які роблять подію незабутньою.

- 21 суддя та 2 адміністратори залу, щоб забезпечити чесність та порядок

- Трансляція та 2-х коментатори, які роблять змагання ще цікавішими

- Активна роль 2-3-х фотографів та 2 SMM менеджерів, щоб закарбувати момент та розповісти про нього

- Ключова роль 4 рутсетерів у плануванні маршрутів, які випробовують навички спортсменів.

- Залучення 44 учасників на швидкість та 82 на трудність, створюючи насичені змагання.

- Невід'ємна підтримка тренерів, супроводжуючих та батьків, щоб кожен учасник відчував себе впевнено

Цей шлях від ідеї до неймовірного спортивного враження — довгий та складний процес, але такий необхідний для розвитку спорту в цілому. Праця невидимих героїв — ключовий елемент.

Ми хочемо висловити щиру подяку всім, хто долучається до організації змагань. Ваша праця — це неймовірний внесок у створення неперевершених моментів для спортсменів, батьків, тренерів, та вболівальників

Дякуємо кожному, хто створює чудове спортивне свято!











Comments


logo_ukr_long_color_bg-white.png
bottom of page